Zamknij

UWAGA!

Od dnia 4 listopada 2013r. firma All-Pumps mieści się pod nowym adresem:

ALL-PUMPS

ul. Piekarska 1/3

41-506 Chorzów

Numery telefonów pozostają bez zmian.

Aktualności

Nasz kanał na YouTube

Kanał All-Pumps na youtube

All-Pumps newsletter

Newslettery (biuletyny firmowe) - to krótkie wiadomości rozsyłane do zainteresowanych osób zawierające informacje o firmie, jej produktach, usługach i promocjach.
Wpisz swoje dane, aby subskrybować Newsletter firmy All-Pumps










Kto nas odwiedza

Naszą witrynę przegląda teraz 45 gości 
Pompy wrzecionowe PCX do średnich i niskich ciśnień w systemach smarowania PDF Drukuj Email

Wrzecionowa pompa trójśrubowa PCXPompy PCX są odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku na pompy dla wymagających niskich i średnich ciśnień systemy smarowania, zgodne z zasadami API676 II ed.

Ta seria pomp posiada płaszcz (standardowe wykonane z stali węglowych lub innych materiałów na życzenie) i przyłącza ANSI (przyłącza DIN na życzenie).

Seria PCX jest wszechstronna, wlot dostępny zarówno osiowy jak i promieniowy. Pompa  spełnia większość wymagań w systemach smarowania.

Dostępne są dodatkowe opcje, jak również wykonania dla płynów o wysokiej lepkości lub tłumienia hałasu ze względu na pęcherzyki uwięzionego powietrza w pompowanym płynie.

Komponenty światowych producentów (np. uszczelnienie mechaniczne - ale nie tylko!) i fakt, że 100% produkowanych pomp jest badanych i testowanych przez producenta(zarówno wg. specyfikacji API lub VDMA), daje użytkownikom końcowym pewność długotrwałej i niezawodnej pracy pompy.

Seria pomp wrzecionowych PCX posiada również wszelkie zalety użytkowe jakie mają pompy trójśrubowe:

  • Niski poziom hałasu,
  • Wyjątkowo niskie pulsacje pompowanego płynu,
  • Wysokie zdolności do zasysania (samozasyssanie),
  • Optymalne parametry nawet przy pompowaniu płynów z uwięzionym powietrzem,
  • Nie zanieczyszcza pompowanego medium
  • Niskie nakłady na utrzymanie sprawności pompy i konserwację

Pompa może być dostarczona na podstawie (także zgodnej z normami API), jak również ze  sprzęgłem z dystansem i osłoną sprzęgła, silnikiem elektrycznym wiodących producentów (także wykonanie ATEX).

Typowe zastosowania:

Układy smarowania:

  • Ograniczniki prędkości i wariatory,
  • Turbiny,
  • Hutnictwo,
  • Przemysł stoczniowy.